Klacht: Ontvang geen post meer

op 01 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al ca 1 week ontvangen wij op 1 adres (4 pers met 4 versch achternamen) geen post meer. Help!!!! Tot wie kan ik me melden??? De buurvrouw ontvangt wel post.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet wat wat aan de hand is en wij weer post ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Verhagen, Uit uw bericht begrijp ik dat u al een week geen post meer ontvangt en dat deze post geadresseerd is aan 4 personen met elk een andere achternaam, welke op hetzelfde adres wonen. Uiteraard begrijp ik dat dit heel vervelend voor u is en tevens voor de andere geadresseerden. Om u hierbij te kunnen helpen, hoor ik graag van u om welke post dit precies gaat en wanneer deze post ontvangen had moeten worden. Het adres welke bij deze klacht staat is correct? Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of bij het bezorgen. Aan de hand van de gevraagde informatie kan een melding eventueel uit worden gezet naar de verantwoordelijke afdeling. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Verhagen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe nog geen antwoord van u ontvangen, helaas. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Anjano1