Klacht: ontslag

op 29 november 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Onze dochter van 15 jaar Zefanja Tuhuleruw werkt sinds een aantal maanden, op de vrijdag of zaterdag bij de Etos in Breukelen. Ze had het erg naar haar zin, en mocht zelfs de kassa doen. Omdat mijn zwager was overleden, en dat zijn urn afgelopen zaterdag werd bijgelegd bij mijn andere zwager, had ik gebeld naar de winkel in Breukelen op de dinsdag dat wij het erg prettig zou vinden als zij hierbij aanwezig kon zijn zodat wij het als familie konden afsluiten.
De winkelmanager Danielle kon hier geen begrip voor hebben, en ik werd dan ook respectloos telefonisch behandeld door haar.
Dezelfde dag kreeg onze dochter een app, of zij naar de winkel wilde komen. Wij zijn dan ook de volgende dag naar de winkel gegaan, Danielle was er niet en Sandy vroeg of onze dochter wist waarvoor ze moest komen. Onze dochter zei dan ook, waarschijnlijk omdat ze zaterdag niet komt werken, ze kreeg als antwoordt dit niet het geval was maar dat haar contract niet verlegd wordt zonder reden, daar moesten wij het mee doen.
Ze kreeg een A4 blaadje met 3 zinnen, zonder logo van de Etos dat haar contract niet wordt verlengd.
Ik snap niet dat je zo met je personeel kan omgaan, maar ook ik als ouder RESPECTLOOS werd behandeld.
Aan onze dochter werd wel gevraagd of ze in Maarssen kon werken, openen en sluiten, wat wettelijk niet mag en dat heeft ze van ons ook niet mogen doen. MAAR ALS ER WORDT GEVRAAGD WORDT OM MET ONS IETS TREURIGS TE MOGEN AFSLUITEN, WORDT ZE ONTSLAGEN. Ze hoeft van ons absoluut niet meer te werken bij de Etos, als je zo behandeld wordt. Ze moet de maand december nog wel werken
daar is ze nog wel goed genoeg voor. Er hangt nu een advertentie, dat jullie naar andere medewerkers zoeken. BELACHELIJKE WINKELMANAGER HEBBEN JULLIE.
Zal dit zeker nog bij de bond nagaan, of jullie zomaar een meisje van 15 ontslaan want dat is het eigenlijk. Als zij haar werk echt niet goed had gedaan, dan mocht ze zeker niet achter de kassa als uitzondering.

Graag krijg ik een reactie van jullie.

Sabrina Tuhuleruw Ririassa
Maagdenpalm 13
3621 RM Breukelen

Tel. 0346-266130
06-33041368

als er gereageerd wordt op mijn mail

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina Tuhuleruw