Klacht: Ontoegankelijk Warenhuis

op 29 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Hema begint ook al met alle gang vol te proppen. Overal tussen de normale rekken die geplaatst zijn worden nog eens bakken gezet om de verkoopcijfers te verhogen. Voor rolstoelers, die ook deel uitmaken van onze gemeenschap is dit zeer lastig. Ook de valide klanten zien hier geen heil in. Er zijn klanten die het een ergernis vinden dat alles zo dicht op elkaar staat dat ze door de bomen het bos niet meer zien. Trouwens in die bakken tussen de rekken zit over het algemeen geen spullen van betekenis voor veel vaste klanten van Hema. De zaken die de klanten wel nodig hebben zijn door dit systeem onzichtbaar en worden dan ook minder gekocht. Een goede raad, laat Hema weer Hema zijn zoals dat in vroeger jaren was.

Het is wel zo dat bij Hema niet alles slecht is. Maar bovenstaande wil ik toch hebben geschreven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leon. Schoenmakers