Klacht: Ontevredenheid hulp terugname kopjes

op 02 augustus 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Beste

Via deze mail hoop ik bij de juiste mensen terecht te komen. Vanochtend passeerde ik de Nespresso shop te Antwerpen gelegen in de Huidevettersstraat. Ik kwam hier terug met een setje kopjes die ik kreeg voor mijn housewarming. Helaas heb ik deze dubbel. Maar aangezien ik hier spreek over een geschenk, had ik uiteraard geen kassaticket. Dit was echter geen probleem aangezien dit met een specifiek account aangekocht werd. Echter vonden ze de naam niet, maar stonden wij al een half uur tegen de verkoper te praten. Uiteindelijk na al ettelijke keren hetzelfde adres op te geven, vond de verkoper eindelijk de aankoop terug. Echter kregen we nog steeds geen tegoedbon of mochten we iets anders uitkiezen, want dan zou de account van de aangekochte niet meer kloppen. Na veel proberen en excuses riep hij de verantwoordelijke erbij. Deze vertelde ons nog eens 10 minuten later dat ze deze kopjes niet konden terugnemen want dat we dan naar Brussel moeten gaan. Aangezien de aankoop daar plaats vond. Na een dik uur verlieten we de winkel met dezelfde kopjes en enorme teleurstelling. Daarom wil ik van het hart dat ik niet te spreken ben over dit hele avontuur. Ik ben zelf verantwoordelijke van een grootzaak en kan niet begrijpen dat er ten eerste zo getild wordt aan een kassaticket terwijl blijkt dat de kopjes nog netjes in de verpakking zitten. Daarnaast klopt het ook niet dat je deze moet terugbrengen naar de winkel van oorsprong. Jullie zijn een grootketen. Dan het excuus horen dat de stock niet meer klopt is enorm tegenstrijdig met de klantvriendelijkheid die verwacht wordt. Ik hoop nog een reactie te krijgen en hopelijk doen jullie iets met mijn mailtje.

Met vriendelijke groeten
Elien Van den Broeck

Een tegoedbon/terugname kopjes. Juiste en vriendelijke hulp.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elienvdb