Klacht: ontevreden

op 26 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er is nu al meerderen malen paketjes bezorgt door een vrouw die weigert om het paketje naar boven bij de voor deur te brengen (2e verdieping) terwijl de rest van jullie bezorgers dit wel doen, ik vind dit niet corect.. en dien hier daarom ook een klacht in en hoop tot hier iets aan gedaan wordt, en hoop tot dit de volgende keer zonder problemen kan verlopen

Gewenste Oplossing:

als de paketjes netjes en op tijd geleverd worden, boven aan de deur zo als dat hoort....

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Arkenbosch, Vriendelijk dank voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat het meerdere malen voorgekomen is dat de bezorgster heeft geweigerd heeft om een pakket bij u op de tweede verdieping aan te bieden. Ik kan mij indenken dat u hier van baalt en er graag een klacht over in wil dienen. De bezorger is altijd verplicht om een pakket bij de voordeur aan te beiden. Enkel wanneer er geen lift aanwezig is mag de bezorger verzoeken om naar beneden te komen. Ik wil dan ook graag een klacht voor u aanmaken om dit bij de leidinggevende van de betreffende bezorger neer te leggen. Hiervoor heb ik echter nog enkele aanvullende informatie van u nodig. Dit betreft het volgende: - De 3S-code van uw pakket. - De letters van uw postcode. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 april 2017 om 18:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Arkenbosch,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door amberr