Klacht: Onterechtte incasso kosten

op 26 juni 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik had hier over al eerder een klacht gedaan. Ik dacht dat het opgelost is. Omdat ik het in termijnen wilde betalen zouden de kosten er dan weer erop komen. Terwijl het niet mijn fout was. Nu heb ik 40 euro meer moeten betalen. Ik betaal het normaal altijd in termijnen!!!
Dit was mijn vorige klacht
Notanummer: 2991560029061418

Door een foutje kon ik het niet in termijne betalen. Ik had toen een klacht geplaatst. De incasso kosten zouden weggehaald worden, ik was enorm blij dat dit opgelost is. Maar helaas ben ik weer niet tevreden. Toen ik vroeg of het in termijnen kon betaald worden, werd er gezegt dat de incassokosten dan erbij komen. Belachelijk
Mijn Klacht
03-09-2016 heb ik een een nota gekregen via notavanfamed.nl omdat ik naar de Orthodontie ben geweest. Een bedrag van €118,82. Hiervoor heb ik een betalingsregeling aangevraagt via de website. Normaal ben ik gewend dat ik per post een bevestiging of een brief krijg van de termijnen wanneer ik kan betalen. Echter heb ik niets ontvangen.

Tot mijn schrik krijg ik een brief thuis met verhoogde kosten erbij. 40€. Ik heb direct contact opgenomen met Fa-med. Mevrouw vertelde mij Dat zemij twee keer een brief hebben opgestuurd. Ik gaf aan dat ik niets heb ontvangen.

Onlangs ben ik ook verhuisd geweest, toen brandde er een lampje bij mij. Ik vroeg naar welke adres de aanmaning en herinnering is verstuurd. Mevrouw gaf mij oude adres. Ik gaf aan dat ik al een tijdje ben verhuisd. Ik vroeg of de betalingsregeling alsnog kon doorgaan zinder de extra kosten. Want het is niet mijn fout. Mevrouw ging het overleggen met haar collega en zei daarna helaas kunnen we er niks aan doen.

Mijn klacht in het kort: op de nota staat mijn nieuwe adres. Hoe kunnen jullie de herinnering en de aanmaning naar mijn oude adres versturen? En vervolgens mij de schuld geven?

Door deze fout van Fa-med moet ik ook direct contact of met pin mijn kosten direct betalen aan de ortho wanneer ik een afspraak heb. Terwijl het niet mijn fout is.
Ik ga ook geen contact meer opnemen en erachter na te gaan want Fa-med heeft belachelijke telefoonkosten en zijn heel erg onklantvriendelijk.

Heb alles al betaald in termijnen. De extra kosten zou ik graag terug willen.
Ik ben niet gelegen om in 1 keer alles te kunnen betalen, hierdoor omstaan er problemen.

Wanneer ik hoge kosten moet betalen doe ik dit altijd in termijnen. Maar door de fout van jullie kon dit alsnog niet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Malik Furkan gurel

1 maand geleden - De klacht was netjes opgelost, maar omdat ik hoge bedragen nooit in 1 keer kan betalen vroeg ik of ik een betalingsregeling kon aanvragen. Dit zou kunnen maar dan zou de extra kosten weer boven op komen. De fout komt niet door mij dus waarom zou de kosten dan alsnog erop moeten komen.

Bericht van Fa-Med B.V.

1 maand geleden - Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dit nog niet gelukt. Wij verzoeken u vriendelijk aan ons door te geven wanneer en op welk telefoonnummer u het beste bereikbaar bent. Wij zouden graag contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Famed

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 04 juli 2017 om 10:48 geantwoord