Klacht: Onterechte vordering trachten te innen voor LuxStyle

op 14 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Enige tijd geleden kreeg ik zomaar uit het niets (ik had niets besteld nog ontvangen) een factuur van LuxStyle dat ik iets besteld had en ik moest betalen. Direct heb ik dit bedrijf gemailt dat ik niets besteld nog ontvangen had. Ik kreeg als antwoord dat ik of iemand in het huishouden op een advertentie geklikt had (ze hadden een IP adres als bewijs). Volgens hun had ik een wimper product besteld. Ik had hun geantwoord dat ik, als alleenstaande moeder nooit een mascara voor 45 euro zou bestellen. Kreeg antwoord dat ik dan aangifte voor identiteitsfraude moest doen. Absurd. Nu ineens krijg ik van directpay een aanmaning van twee facturen van LuxStyle! Twv 119,70!!!!!! Ze werken dus zonder enig bewijs van aankoop! Ook heb ik niet het recht van kopen op afstand! Als ik iets ontvangen had, kon ik het terugsturen. Maar dat is het punt, dit bedrijf int dus incassos van LuxStyle. Ik denk dat ik nu toch naar de politie ga hiermee, aangezien dit nu echt te gek voor woorden is.

Als dit bedrijf gestopt wordt met deze praktijken

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 14:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Hamsr