Klacht: onterechte vordering Natucap via Billink

op 18 januari 2018 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen contact met u op te nemen om uw klacht door te nemen en naar een passende oplossing met u te zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 13 februari 2018 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door C Walters