Klacht: Onterechte vordering

op 13 februari 2018 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

In mei 2017 kreeg ik een brief van VF of ik binnen 4 dagen een bedrag van 3300,- wil over maken inzake een openstaande vordering van een doorlopend krediet.
Doorlopend krediet werd ooit in 2002 afgesloten en restschuld was inmiddels via een schuldhulpverleningstraject kwijtgescholden.
Heb hen deze bewijzen ook toegestuurd waarop ik nooit geen reactie heb ontvangen.
Vandaag, 12 februari 2018, ben ik opnieuw gebeld door VF over dezelfde openstaande vordering als in 2017.
Heb heb gemeld dat ik afgelopen jaar bewijs heb aangeleverd waaruit blijkt dat deze vordering niet meer bestaat.
Tot mijn verbazing was het toen ineens oké en zullen ze mij uit het systeem halen.
Heb mijn onvrede zeer duidelijk gemaakt..benieuwd of dit eens opgepakt gaat worden gezien de vele klachten over VF

Als ze mij niet meer bellen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 27 februari 2018 om 17:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mdeheer