Klacht: Onterechte vordering

op 23 juni 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een artikel (€11,90) gekocht via AfterPay maar nooit ontvangen!
Nu moet ik met incasso kosten erbij €53,75 gaan betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen. Dit binnen 5 dagen.
Indien ik niet tijdig aan mijn betaalverplichting voldoe dan zullen ze mij een dagvaarding laten betekenen.

Gewenste Oplossing:

Dat hier een einde aan komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 23 juni 2017 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Schoone1954

3 maanden geleden - Bij de persoon waar ik mee te maken heeft staat (DirectPay) achter haar naam! Dan neem ik aan dat deze persoon handelt uit naam van DirectPay.

Bericht van Directpay

3 maanden geleden - Geachte, Bedankt voor uw bericht, u kunt uw vraag het beste stellen bij Webcasso daar zij uw dossier beheren.

Alle klachten die gemeld zijn door Schoone1954