Klacht: Onterechte vordering

op 23 juni 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een artikel (€11,90) gekocht via AfterPay maar nooit ontvangen!
Nu moet ik met incasso kosten erbij €53,75 gaan betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen. Dit binnen 5 dagen.
Indien ik niet tijdig aan mijn betaalverplichting voldoe dan zullen ze mij een dagvaarding laten betekenen.

Gewenste Oplossing:

Dat hier een einde aan komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 23 juni 2017 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Schoone1954

11 maanden geleden - Bij de persoon waar ik mee te maken heeft staat (DirectPay) achter haar naam! Dan neem ik aan dat deze persoon handelt uit naam van DirectPay.

Bericht van Directpay

10 maanden geleden - Geachte, Bedankt voor uw bericht, u kunt uw vraag het beste stellen bij Webcasso daar zij uw dossier beheren.

Alle klachten die gemeld zijn door Schoone1954