Klacht: onterechte vordering

op 10 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 15 juli 2016 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl heeft ons kantoor u per e-mail een oplossing/bericht gestuurd.

Mochten er vragen zijn dan kunt u op maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 u en 17.00 u met ons kantoor contact opnemen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Bos