Klacht: Onterechte vordering

op 25 april 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is in 2014 een bestelling op mijn naam gedaan door iemand anders en hij heeft deze bestelling op 14 november 2014 ook zelf aangenomen en getekend voor ontvangst. Op 13 december 2014 hebben wij hiervan bij Omoda al melding gedaan en op 18 december ook bij Afterpay. Wij hebben hen alle gegevens hierover gemeld. Zij hebben ook de handtekening die door de ander is gezet in hun bezit. De koper die onder onze naam bestellingen had gedaan had ook onder zijn eigen naam bestellingen gedaan en voor Omoda/afterpay was het daardoor al snel duidelijk dat het door dezelfde persoon was besteld en aangenomen. Alles zou derhalve op zijn naam worden gezet. Helaas worden wij nu wederom door jullie lastig gevallen met deze schuld die niet voor ons is. Zorg ervoor dat jullie door navraag te doen bij jullie opdrachtgevers eindelijk duidelijk wordt dat deze schuld niet van ons is en dit dossier eindelijk kunnen afsluiten na anderhalf jaar gezeur.

Gewenste Oplossing:

Als dit dossier is afgehandeld en wij excuses ontvangen van de incassobureaus, Omoda en Afterpay.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Webcasso

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van der Heijden, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Webcasso BV.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 06 mei 2016 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bozekim