Klacht: onterechte vervoerskosten

op 13 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27 mei heb ik online een matras besteld bij Leen bakker op de onlineshop.
Deze zou na 2 dagen geleverd worden .
Dinsdagochtend vroeg kreeg ik een mail dat de levering die zelfde dag zou plaatsvinden .
Hieronder staat de tekst die ik per mail toegestuurd kreeg van de vervoerder TNT post

Beste,

Goed nieuws! U heeft artikel(en) besteld bij Leenbakker B.V.. En deze komen we bij u bezorgen met onze service [email protected] Op 30-5-2017, tussen 10:00 en 13:00 staan onze bezorgers voor uw deur. En zij gaan pas weg, als u tevreden bent.

Extra informatie
Benieuwd waar uw bestelling is? Volg online uw bestelling. Een half uur voordat we bij u aanbellen, ontvangt u van ons een sms. Zo weet u precies waar u aan toe bent!
Deze melding heb ik niet van Tntpost ontvangen
Ik heb zelf deze zelfde dag kontakten op genomen met Tntpost en zeiden dat de bezorger al aan de deur geweest was.
Ik zei dat het raar was dat ik geen melding had gehad hier van .
De medewerker van Tntpost zei dat dit systeem niet altijd klopte .
Hij stelde toen voor om met de desbetreffende chauffeur kontakten op te nemen en me hierover terug te bellen.
Dit heeft de medewerker wel geprobeerd maar heb deze oproep gemist.
Wat ik jammer dat de medewerker niet teruggebeld heeft.
Vervolgens heb ik zelf weer teruggebeld en zei een andere medewerker dat hij niks meer voor me kon betekenen dan een nieuwe afspraak inplannen .Deze nieuwe datum werd 1 juni in de middag.
Uiteindelijk stonden ze inderdaad weer voor de deur met een matras .
Of ik maar weer €45,- af wilde rekenen.
Ik heb aan gegeven dat ik al betaald had bij de aankoop.
De chauffeur ging bellen met Leen Bakker die aangaf dat er in de voorwaarden stond dat ik tussen 8:00 en 20:00 thuis had moeten zijn .
De chauffeur gaf me de desbetreffende medewerkster Eene Karin haar achternaam wilde ze niet geven die zei dat ik op de aangegeven tijd thuis had moeten zijn en maar met de chauffeur moest afrekenen.
Ik refereerde naar hun mail waar ze de indruk wekte dat er een mogelijk in de leveringstijd om te zorgen dat je thuis kan omdat er een sms naar je mobiel gestuurd zou worden maar mevrouw bleef maar hameren om het feit dat ik maar thuis zou moeten zijn
Vervolgens heb ik contacten gehad na 30 minuten in de wacht gezeten te hebben met Leen Bakker met ene Edith die ook haar achternaam niet wilde geven .
Weer het hele verhaal uit gelegd maar mevrouw bleef in dezelfde kontex als de medewerker van Tntpost .
Ik vind dat ik onterecht dubbele transport kosten heb betaald.

Als postNL [email protected] misleidende tekst uit zijn email haald en de kosten van €45,00 terug betaald

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juni 2017 om 15:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat de levering van uw zending van LeenBakker op deze manier is verlopen en kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor wilt. Graag geef ik u een toelichting.

Dergelijke producten worden niet door PostNL zelf bezorgd maar door de vrachtdienst [email protected] Ik kan hierin tot mijn spijt geen actie voor u ondernemen, [email protected] heeft een eigen klantenservice. Voor verdere informatie over het uitreiken adviseer ik u dan ook om opnieuw contact op te nemen met [email protected] op telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van [email protected] is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Wellicht kunt u ook navraag doen bij de afzender van het pakket zodat zij eventuele vervolgstappen voor u kunnen ondernemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door izetuur