Klacht: Onterechte schade geclaimd door Europarcs

op 11 april 2019 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben meerdere weken een chalet gehuurd op Europarcs Susteren. Wij hadden 2 huisdieren. Volgens Europarcs hebben zij op meerdere plaatsen in het chalet schade aangericht terwijl er al schade was in het chalet. Meubelen waren al in gebruikte staat. Foto’s op dag 1 hebben we gemaakt van de aangetroffen schade en vandaag opgestuurd naar onze verzekering.

Echter manager mevr Lok wil hier niks van weten en dreigt gewoon met het opsturen van een factuur direct naar ons. Terwijl dit een verzekerings kwestie is.
Het lijkt er op dat Europarcs een extra centje verdient met het proberen te verhalen van oude schade op nieuwe bewoners. Ik vraag me af of de eigenaar van het chalet hier van op de hoogte is want daar wilde ze de gegevens niet van geven.

Overgestapt naar ander chalet. Huisdieren noodgedwongen in onze leegstaande woning moeten onderbrengen omdat wij Europarcs niet meer vertrouwen. Waar betalen we anders huisdieren toeslag voor?

Excuses van manager voor haar bevooroordeeld gedrag en claim van schade nietig verklaren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EuroParcs

Reactie van de melder van de klacht Kededian

4 maanden geleden - Gisteren nogmaals bij mevr Lok geweest en gezegd dat verzekering de zaak in behandeling neemt. Mevrouw gaat hier niet op in en zegt dat rekening door ons betaald moet worden. Ze wil niks met de verzekering te maken hebben. Een hele vreemde zaak.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EuroParcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kededian