Klacht: Onterechte rekeningen ontvangen

op 12 december 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 keer een rekening ontvangen van steeds 7,49 euro.
Met uiteindelijk een totaalbedrag 29,96 euro.
Echter heb ik NOOIT iets geactiveerd.
Na de eerste 2 rekeningen meteen contact opgenomen met vodafone en alles meteen stop gezet en wel geteld 3 weken later ontvang ik van deze zelfde firma weer 2 rekeningen a 7,95.

Gewenste Oplossing:

Zodra de totale kosten op mijn rekening gestorneerd zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 14 december 2017 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 14 december 2017 om 13:35 geantwoord

Super afgehandeld . Ik weet alleen niet hoe ik nu contact kan opnemen met Mobster.
Kan ik ook mijn IBANnr aan jullie doorgeven?
Mijn Ibannr is NL62RABO0144408562

Alle klachten die gemeld zijn door GCanton