Klacht: onterechte Rekening KPN

op 17 mei 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb op 17-05-2016 een brief ontvangen van Vesting Finance over een openstaande rekening van KPN .
Het zou gaan over een rekening uit 2012 van €110.02 op een oud adres.
Het adres dat zij doorgaven daar wonen we al een jaar of 8 niet meer en we hebben in die periode diensten gebruikt van ORANGE dat naderhand veranderde in ONLINE.
Ik heb helemaal geen producten of diensten van KPN.
Ik heb KPN wel nog gebeld hierover en zij konden niks terug vinden van die rekening en ik moest maar contact opnemen met Vesting Finance die dit verder afhandelde volgens KPN
De medewerkster vroeg zich wel af of zij wel met Vesting Finance zaken deden toen ze ook zag dat het klachten regende bij dat bedrijf.
Die rekening is niks van mij maar wordt wel doorgestuurd op mijn naam naar mijn adres op dit moment ??
Er woonde een andere persoon op dat moment op dat adres en mijn naam wordt gebruikt terwijl ik er niet woon??
Zowieso vreemd dat ik 4 jaar niks hoor en nu ineens uit het niets een brief krijg
Ik betaald deze rekening dus niet en hoop dat ik dus ook geen brieven meer ontvang hierover.

Ik ben pas tevreden als deze onterechte rekening uit het dossier gehaald wordt en ik niet meer lastig gevallen wordt met deze onzin.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Hennie Keerssemeeckers

1 jaar geleden - nu laat ik het er ook op aan komen , Vesting Finance neemt de klacht niet in behandeling hoor ik nu ?? Wat een nepvertoning van een nepbedrijf, mensen oplichten daar zijn ze schijnbaar goed in als ik alle klachten lees die er over dit bedrijf geschreven worden. Maar ik zal op ze wachten, betalen doe ik in ieder geval niks.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 25 mei 2016 om 13:24 geantwoord