Klacht: Onterechte rekening

op 08 november 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vandaag een brief gehad van vesting finance.
Of wij even een rekening van 500 euro wilde betalen. Dit was inclusief rente.ging om een betaling van de ING bank. Ze waren ons al jaren aan het zoeken,maar wonen gewoon al jaren ophetzelfde adres. Plus de naam op de briedag klopt ook niet!!!!
Heb gelijk ING bank gebeld maar daar zeiden ze dat wel helemaal geen openstaande rekeningen hebben lopen.
Vesting finance weer gesproken . ING zou echt opdracht hebben gegeven.DUS NIET VOLGENS de ING Bank.
Zeer onvriendelijke mensen bij stichting finance.ik betaal geen rooie cent

Wees eens vriendelijk aan de telefoon en hou eens op om brieven die Niet kloppen te sturen!!!!!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 15 november 2016 om 17:04 geantwoord

Heeft op 30 november 2016 om 09:06 geantwoord

We hebben net alweer een brief gehad. Vesting finance heeft meer tijd nodig om de stukken op te vragen. We zijn nu 2 weken verder en ze willen nog 2 weken.!!!! Zeker om de boel te belazeren. Als je zegt dat het klopt en een rekening staat open.....heb je jiet de tijd nodig om bewijs te verzamelen!!! Heb net weer gesproken met de ING bank....en toch maar even besloten de rechtsbijstand erachter te zetten. ING zegt nog steeds dat het niet klopt.
Er dan staat er bij jullie op de site dat het is opgelost......het is helemaal niet opgelost!!!!! op deze manier kan ik ook een bedrijf hoog houden vesting finance ....over de rug van eerlijke mensen! ! belachelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Timmer1971