Klacht: onterechte rappel en teveel betaald na 3 weken nog niet terug

op 08 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

We kregen een derdenbeslag voor een medewerker van ons.
We zijn alles keurig nagekomen en kregen vervolgens een rappel dat we niet alles na kwamen as werkgever. Hierover mail gestuurd en niets meer gehoord. Daarna bleek dat we teveel (ca. 500euro) hadden overgemaakt en dat is tot op heden niet teruggestort (telefonisch) wel erkend.

Reactie op mail over onterechtte rappel
Terugbetaling van teveen overgemaakte euro's

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 14 juni 2016 om 08:02 geantwoord

Wij hebben de klager gisteren een email gestuurd omtrent het door de klager ontvangen rappel. Tevens hebben er controles plaatsgevonden rondom de laatste betalingen van de werkgever. Hetgeen teveel ontvangen is, is gisteren door de financiële afdeling betaalbaar gesteld. De klager is hier vandaag telefonisch over bericht.

GGN Mastering Credit.

Heeft op 14 juni 2016 om 08:16 geantwoord

Ggn geeft niet echt een oplossing of verklaring. Het blijft bij algemeenheden zoals: het is erg druk, u moet begrijpen we hebben veel dossiers, vreemd dat er niet op uw email van april (terwijl in eerst werd beweerd dat mail niet was ontvangen) is gereageerd, ons advies is om zelf te bewaken dat u niet teveel overmaakt, we zullen met spoed teveel overgemaakte euro's terug betalen (al 3 weken geleden)

Alle klachten die gemeld zijn door fderonde