Klacht: Onterechte parkeerboete ondanks geldige vergunning Gemeente Rotterdam

op 12 oktober 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Hierbij dien ik een klacht in tegen de medewerker van de gemeente Rotterdam die mij onterecht een parkeerboete heeft gegeven op 13 september 2016, ondanks het feit dat ik beschik over een geldige parkeervergunning.
Ik parkeer al jaren op dezelfde plek, omdat dit valt onder de vergunning.

Van mij verwacht dat ik de onterechte boete op tijd betaal anders komen er weer aanmaningskosten etc bij. Tot 19 nov. heeft de gemeente Rotterdam de tijd om mijn bezwaar in behandeling te nemen (!) en daarna eventueel het “voorgeschoten” bedrag, door de onoplettendheid van haar medewerkers, terug te storten.

Ronduit belachelijk dat ik hiervan de dupe ben en geen gehoor krijg op mijn bezwaarschrift die ik 3 weken (!) geleden ingediend heb!

Mevrouw S.S. Ghiraw

Direct een terugkoppeling van de gemeente in mijn geval en kwijtschelding van de onterechte boete. Verder eis ik excuses en dat de medewerker in kwestie aangesproken word op "functioneren".

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghiraw