Klacht: Onterechte “Ontvanger niet thuis”-melding

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou vandaag aankomen tussen 11:00 en 15:00, dus ik ben in die tijd thuisgebleven. Na zonet mijn track and trace webpagina te hebben ververst, wordt er aangegeven dat de ontvanger niet thuis was, hoewel ik dat wel was. Ook is er geen briefje in de postbus, dus ik heb geen bezorgcode ontvangen om een andere afleveroptie te kiezen. Ik heb het idee dat de bezorger uberhaupt niet is gekomen, anders had ik het zeker geweten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er hier een verklaring voor is gegeven en mijn pakket is bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat u aanwezig bent maar geen bezorger heeft gezien en ook geen niet thuis kaartje heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Hiervoor biedt ik dan ook graag mijn excuses aan. Voor morgen staat uw pakket gepland voor levering tussen 11.00 en 15.00.

Excuses dat u hierdoor een dag langer op uw zending moet wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door LucasdeGraaf