Klacht: Onterechte ‘niet thuis’ melding

op 29 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze bezorger kon je pakket om 12.49 helaas niet bij je afleveren. Het gaat de volgende werkdag naar een DHL ServicePoint in de buurt.

Ik was gewoon thuis, bezorger is helemaal niet geweest en ook geen kaartje in de brievenbus.

Gewenste Oplossing:

Zodra DHL haar werk gaat doen waar haar klanten goed voor betalen en daadwerkelijk paketten gaan uitleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding heeft gehad en dat dit vaker is voorgekomen op uw adres. Ik zie dit niet terug in onze systemen. Heeft u daarom voor mij de betreffende zendingsnummers? Dan kijk ik graag voor u na of het om dezelfde bezorger gaat. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2021 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door JohnLenz