Klacht: Onterechte kosten voor gebeld worden in het buitenland

op 14 juni 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn verbazing staan op mijn laatste factuur kosten voor een ontvangen gesprek in het buitenland terwijl dit een gemiste oproep was. Datum en tijd kloppen met de belgeschiedenis in mijn telefoon.
Heb geen voicemail en toestel lag ten tijde van het telefoontje in de hotelkamer. Het is onmogelijk dat er verbinding tot stand is gekomen.
Diverse keren gechat, echter Jennifer van Simpel stuurt steeds opnieuw hetzelfde antwoord. Zij is zeer kortaf en denkt alleen maar in hun eigen voordeel : als de specificatie het aangeeft, moet er contact zijn geweest….
Ondanks dat ik een printscreen als bewijs heb gestuurd van de gemiste oproep, blijft zij volhouden dat er contact is geweest.
Geen enkele moeite om eens mee te denken en te onderzoeken of er toch een foutje is gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als men eens wat klantgerichter mee wil denken en niet zo arrogant doet naar de klant toe.
Bovendien logischerwijs correctie van deze kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Will