Klacht: Onterechte kosten

op 30 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Eind vorig jaar een incasso gekregen voor een rekening van de gemeente die ik echter nooit ontvangen heb. Hierdoor moet ca. €500,- extra kosten betalen, die in mijn ogen dus onterecht zijn!
Ze gaven aan dat de rekening en aanmaning aangetekend verstuurd zijn, als ik vervolgens om een bewijs van aflevering vraag kunnen ze die niet aantonen..
Loonbeslag is inmiddels gelegd, dus ze gaan gewoon door zonder enig bewijs!

Als ik de extra kosten niet hoef te betalen, slaat natuurlijk nergens op dat ik voor iets moet betalen terwijl het nooit ontvangen is.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 30 mei 2016 om 13:52 geantwoord

Er is vandaag een brief opgesteld met een toelichting over de procedures die GGN dient na te volgen en de mogelijkheden die betrokkene zelf heeft. Deze brief zal binnen enkele dagen bij de klager op het thuisadres worden bezorgd. Wanneer de klager naar aanleiding van de brief nog vragen heeft, verzoeken wij de klager direct contact met ons op te nemen.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door TheoBooij88