Klacht: Onterechte inning

op 23 januari 2014 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Klacht betr.GGn te Rotterdam(giovanni v. Puiverde) onterechte incasso v. 3650 euro en het vervalsen v. Vonnis rechtbank den Haag. GGN meldt mij via deze site op 20 januari dat de klacht in goede orde is ontvangen. Dat is fijn,want dit vertellen zij mij al 3 maanden. De laatste keer dat er aan gewerkt werd was 5 december 2013. Tot op heden houden zij zich stil en kijken niet naar de 10 bezwaren. Men houdt mij duidelijk aan het lijntje, maar ondertussen is er al 400, euro van mijn rekening gestolen.( fraude en valsheid in geschrifte) staat 4 jaar en 7 jaar op. Ik GGN mastering credit al 3 maanden de tijd gegeven het na te kijken,ik denk dat dat genoeg moet zijn. Ik wil dan ook dat zij mij voor 25 januari 2014 antwoord geven en het geld terugstorten 400, euro en een brief voor de SVB ( pensioenen) dat de vordering stopt. Met vriendelijk groeten.

400, euro retour storten en brief naar mij en SVB dat het een fout was het derdenbeslag

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Heeft op 04 februari 2014 om 08:45 geantwoord

4feb. Mijn klacht over GGN zou zijn opgelost. ik heb er nog niets van gemerkt! Ik heb in 3 maanden 10 bezwaarschriften gescreven en GGN heeft nog nooit de moeite genomen om fatsoenlijk te antwoorden.Ook op verschillende mails is niet gereageerd. Behoorlijk onbehoorlijk.Ik heb verschillende keren al mijn relevante gegevens opgestuurd,zo ook copieen van mijn bankafschriten en de jaarrekening van 2010. Er wordt gewoon niet op gereageerd. Ggn dossier 3141916/HD v engelen-talsma.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 04 februari 2014 om 09:01 geantwoord

Hierbij sluit GGN de klacht. De betrokkene partij heeft in november 2013 alsmede in december 2013 een antwoord / reactie ontvangen op de ingezonden klacht.
De betrokkene is geadviseerd om contact op te nemen met een advocaat, daar de eisende partij bij haar standpunt blijft.

Voor GGN is de klacht dan ook reeds in november 2013 behandeld en afgesloten.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GGN Mastering Credit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinekeshome