Klacht: onterechte inhouding

op 06 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Maanden geleden heb ik gezien dat ik een dossier bij ggn heb lopen met een vordering dat afkomstig zou zijn van Directpay services.
Omdat ik naar mijn mening niks verschuldigd ben aan directpay heb ik om een specificatie gevraagd waarin zou worden toegelicht waar de schuld uit bestaat. Tot op heden heb ik geen brief ontvangen. Wel heeft ggn in de maanden juni en juli beslag gelegd op mijn salaris. Omdat ik hiervan niet op de hoogte ben gesteld en geen betekening heb gehad ben ik weer gaan bellen. De reden dat er beslag is gelegd is omdat ik mijn betalingsregeling niet nakom volgens de telefoniste. Ik heb nog een dossier lopen bij ggn dat van een ander bedrijf afkomstig is en ggn het dossier heeft overgenomen. Daarvoor kom ik maandelijks mijn betalingsverplichtingen na. Hiervan heb ik alle bewijzen. Toen ik mijn schuld afloste bij het ander incasso ging er nooit wat mis. Na onderzoek van de medewerker heb ik hier ook akkoord over gehad dat mijn betalingen maandelijks binnen komen.Mede door deze fout en het feit dat zij zonder de in de wet geldende regels toe te passen beslag hebben gelegd op mijn loon en daarvoor ook nog kosten in rekening hebben gebracht hebben zij de kosten teruggedraaid. Dit geeft al blijk van de foute handeling van hun zijde.zij gaven mij aan de loonbeslag stop te zetten maar het geld niet terug zou krijgen. Ik heb toen aangegeven de rest van de maanden niks te betalen omdat zij onterecht loonbeslag hebben gelegd. Ook heb ik gezegt het dossier van directpay niet te willen betalen als ik niet weet wat het bedrag inhoudt. Mij is vaak genoeg gezegt dat er een specificatie gestuurd zou worden. Na een maand later bleek helemaal niets te zijn opgelost. Zo is er in het verleden wel eens wat misgegaan kwa administratie en doorvoering van het dossier wat ook telefonisch is doorgegeven dat dat hun fout was. Na de 2e x beslag legging weer gebelt naar ggn en toen duidelijk gemaakt dat ik hier weer niet mee eens ben. dat omdat ik mijn vaste lasten niet kan betalen. Maar volgens de medewerker van GGN is dat mijn probleem wat ik niet vind kunnen! Na aandringen en volhouden is mij gezegt dat het stopzetten van loonbeslag in behandeling is en per 1 augst afgehandeld zou worden. Ook kreeg ik na veel aandringen te horen dat directpay van simpel afkomt. Hierop naar simpel gebelt en die gaven mij aan dat ik ooit een abonement bij ze had maar dat deze ruim 4 jaar geleden is beeindigd. Na vervolgens contact op te hebben genomen met directpay ben ik erachter gekomen dat er geen lopende zaken zijn noch een dossier is overgedragen. Ook heb ik het bewijs dat directpay niet samenwerkt met GGN. Directpay gaf mij gelijk aan wat ggn met dossiers van directpay doet. Dus GGN probeert makkelijk geld te verdienen, hebben ongemanierde en onbeschofte medewerkers hebben hun administratie niet op orde en bovenal handelen zij in strijd met de wet. gelet op de situatie en de berichtendie ik op klacht.nl e.d. heb gelezen kan /mag en hoef ik er niet op te vertrouwen dat zij het loonbeslag stopzetten en het netjes oplossen. Maar ik eis dit wel zij hebben namelijk geen recht op mijn eerlijk verdiende geld.

Stopzetten van loonbeslag en geld terug van het geinnde geld. afschrijven van een dossier dat eigenlijk niet bestaat is onrechtmatig.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 10 augustus 2016 om 15:32 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij telefonisch contact met u gehad. In ons telefonisch gesprek hebben wij afgesproken dat wij u de stukken als ook onze reactie op uw klacht per post zullen toesturen. Deze zult u binnen enkele dagen ontvangen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door erwinlkc