Klacht: Onterechte informatie/brieven

op 06 oktober 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Voorheen had ik een regeling lopen bij Neckermann, dat verliep altijd zonder problemen. Nooit geen issues oid en ik was hartstikke tevreden. Totdat Neckermann failliet ging en Vesting Finance het overnam… Wat een blamage is dat zeg! Sindsdien krijg ik maandelijks brieven waarin wordt gezegd dat er een achterstand van 3 maand is met alle dreigementen erbij dat het binnen 5 werkdagen overgemaakt moet worden, dat het overgedragen wordt aan het incassobureau + negatieve BKR blablabla. Nu weet ik ondertussen dat dit loze woorden zijn. Daarnaast heb ik Vesting Finance al zo vaak aan de telefoon gehad omdat de achterstand niet klopt. Ik heb zelfs betaalbewijzen gestuurd en er werd mij van alles beloofd (dat ik oa geen brieven meer zou ontvangen) maar niets wordt waargemaakt. Ik kan net zo goed tegen de muur praten want de communicatie bij Vesting Finance is echt belachelijk slecht! Elke maand krijg ik dezelfde brief weer. Wat je ook doet: Bellen of mailen, er komt niets van terecht. Nog beter; de mail beantwoorden ze bijna helemaal niet..lekker makkelijk. Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit, ze moeten zich echt schamen!

Dat er geen onterechte brieven meer gestuurd worden

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:20 geantwoord