Klacht: Onterechte incassokosten

op 08 juni 2017 over Noordwest Ziekenhuisgroep in de categorie Ziekenhuizen

Het Noordwestziekenhuisgroep declareerde een rekening 18 maanden na behandeling.
Na veel wikken en wegen had ik recht op gedeeltelijke vergoeding via mijn ziektekostenverzekeraar. Deze maakte het bedrag erg laat over, maar ik heb deze direkt doorgestort.
Het Noordwestziekenhuis heeft ondanks mij uitleg van bovenstaand probleem de rekening doorgestuurd naar Huting & van der Mije (de heer Huting).
Dit gaf veel problemen ivm incassokosten en malafide kosten die erbovenop berekent werden.

Inmiddels is de volledige rekening betaald aan het Noordwestziekenhuis, de incassokosten vind ik nog steeds onterecht…

De heer Glandorf van het Noordwestziekenhuisgroep is van dit hele verhaal op de hoogte maar doet er niets mee, hij heeft juist alles doorgezonden naar Huting en van der Mije.
Alsook het secretariaat antwoord niet (alleen dat ze mijn klacht ontvangen hebben).

En dat terwijl ik ook nog steeds op mijn originele kunstgebit zit te wachten! Ik loop met een noodgebit in mijn mond!!

Het ziekenhuis declareert 18 maanden een narekening, ik heb nog steeds niet mijn originele gebit en de rekening is doorgestuurd naar Huting en van der Mije wat (onterechte) kosten met zich meebrengt.

Ontvangen van mijn originele kunstgebit en crediteren van incassokosten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Noordwest Ziekenhuisgroep over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Noordwest Ziekenhuisgroep in behandeling genomen

Bericht van Noordwest Ziekenhuisgroep

1 week geleden - Geachte heer, Er is destijds contact geweest met u maar u kunt uiteraard opnieuw contact opnemen met de klachtenfunctionaris als het niet naar u tevredenheid is geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door J.