Klacht: Onterechte incasso van 3500 euro en het vervalsen van een vonnis van de rechtbank,waardoor ze derdenbeslag legden op mijn pensioen v.d. SVB

op 15 januari 2014 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

2010 een jaar klant bij Essent,alles betaald. Febr. 2012 krijg ik nog 291, euro terug(teveel betaald in het ene jaar dat ik klant was 2010. Okt.2013 krijg ik een rekening via GGN van Essent.Na 3 jaar!!! Bel met Consumentenbond,die zegt mag niet meer geind worden na 2 jaar. Dit deel ik mee aan GGN. Enkele dagen
later krijg ik een brief van SVB(soc. verzekeringsbank),mijn pensioen dat GGN een derdenbeslag heeft gelegd op mijn pensioen van 3650, euro. Dus voor dat mijn pensioen gestort word is er al 100 euro (per maand ) verdwenen in de zakken van GGN!! Dit heeft kunnen gebeuren, omdat ze een vonnis van de rechtbank Den Haag hebben vervalst.!! In 2009 wilde Nuon mijn jaarrekening 2 maal innen. Ik heb dat toen gewonnen,maar dit oude vonnis van juli 2012 is nu opgedoken bij GGN voor Essent( hetzelde bedrag,dezelfde tijd,dezelfde fout in de spelling van mijn naam)GGN pleegt fraude en valsheid in geschrifte. Na 10 brieven,sommige aangetekend hebben zij in twee maanden nog niet gereageerd,erg onbeschoft!!

Brief van GGN dat er geen schuld is en mijn 300, euro die al van mij gestolen is terugstorten en een excuusbrief naar de SvB,dat het een fout was.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 januari 2014 om 10:54 geantwoord

Gezien het feit dat er weer een nieuwe klacht op Klacht.nl is geplaatst met dezelfde strekking sluiten wij deze klacht. Er is diverse malen met betrokkene gecommuniceerd zowel telefonisch als schriftelijk.
Ter volledigheid is de klacht wel intern doorgestuurd worden naar het betreffende team.

GGN

Heeft op 27 januari 2014 om 10:54 geantwoord

27 januari zou mijn klacht met GGN over onterechte vordering van 3600 euro en het vervalsen van vonnis v.d. Rechtbank den haag zijn opgelost. HELAAS HEB IK DAAR NIETS OVER GEHOORD VAN GGN MASTERING CREDIT TE ROTTERDAM!!! Met vriendelijke groet,

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GGN Mastering Credit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinekeshome