Klacht: onterechte incasso KPN

op 30 juli 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vandaag, 30 juli, heb ik een brief ontvangen van Vesting Finance waarin wordt geschreven dat ik ondanks aanmaningen nog steeds niet 152,70 heb betaald betreffende facturen van KPN uit 2009. Ik heb nog nooit geen enkele aanmaning betr betalingsachterstanden ontvangen, niet van KPN en niet van Vesting Finance. En ik heb ook geen betalingsachterstand. Ik heb ook helemaal geen abonnement bij KPN. De naam waar de brief aan geadresseerd is klopt ook niet. . Dus waar deze brief op gebaseerd is zou ik erg graag willen weten. Via een mail naar Vesting Finance heb ik bewijsstukken van aanmaningen en facturen opgeëist. Ik ben dus ook niet van plan te betalen.
Daarbij zijn de facturen verjaard!

De door u gestelde vordering is verjaard. Ik verzoek u daarom de vordering te laten vallen en mij hiervan binnen 7 dagen een bewijs te verstrekken. Indien u hiertoe niet bereid bent, verzoek ik u mij gemotiveerd en gedocumenteerd (verstuurde aanmaningen, facturen, contract KPN) aan te tonen op grond waarvan ik deze vordering wel zou moeten voldoen. Tevens ga ik ervan uit dat u verdere invorderingsmaatregelen zult staken en gestaakt houdt totdat deze kwestie is opgehelderd.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Vesting Finance

5 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Peters, Wij vinden het heel vervelend dat u een nare ervaring met ons bedrijf heeft en willen dit graag oplossen. Helaas kunnen wij aan de hand van de door u verstrekte gegevens niet achterhalen voor welk dossier uw klacht bestemd is. Wilt u daarom het dossiernummer doorgeven zoals dat op onze brieven wordt vermeld? Indien u daar niet (meer) over beschikt, dan verzoeken wij u om uw adresgegevens met ons te delen zodat wij aan de hand daarvan onze bestanden kunnen raadplegen. Alvast dank voor uw medewerking Met vriendelijke groet, Klachtenmanager Petra van der Pas.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 augustus 2016 om 09:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door I.Peters