Klacht: Onterechte incasso

op 13 februari 2018 over Sanoma in de categorie Media

In december 2017 ging ik in op een aantrekkelijk aanbod: 8x Margriet voor 19,95. Daarna zou het abonnementje stoppen. Wie schetst mijn verbazing dat er begin februari 2018 54,- van mijn rekening werd afgeschreven voor termijn 09-2018 t/m 21-2018 Margriet. Dit kon ik gelukkig storneren. Vandaag een Acceptgiro in de bus: of ik maar 56,64 euro wilde overmaken. Meteen de telefoon gepakt en met Sanoma proberen te bellen, tot 2x toe lukte het me niet iemand aan de lijn te krijgen. Dan maar online mijn klacht ingediend: uitvoerig mijn klacht beschreven maar lukte niet ‘m te versturen! Ik ben nu al uren kwijt alleen aan een nalatigheid van Sanoma! Ik ben dus niet in staat geweest mijn klacht daar te melden!!

Als ik iemand door iemand van Sanoma (Margriet) te woord wordt gestaan of men mij een email stuurt!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Labrador24