Klacht: Onterechte incasso

op 05 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Beste,
Ik zou graag een klacht willen indienen over GGN. Het zit namelijk zo wij hebben een brief gekregen van GGN Mastering Credit nadat zij waren ingeschakeld door de kappersopleiding IMKO. IMKO zegt dat ik mij heb ingeschreven voor een opleiding wat niet zo was. Dit was in 2013 gebeurd. Nu in 2016 krijg ik een brief dat ik 2300 euro moet betalen. Ik heb een email bewijs dat ik duidelijk vermeld heb dat ik mijn inschrijving in wil trekken omdat ik niet rond de gegeven tijdstippen kon. Ik gaf daarbij ook aan dat s’avonds wel een oplossing voor mij zou zijn maar dat dit de reden voor mij is mijn inschrijving in te trekken. Deze heb ik na telefonisch contact met een IMKO collega gedaan die mij verwees dit via de mail te doen d.d. 22-09-2013. Ik heb op 19-06-2015 nadat ik toen ineens een brief had ontvangen van GGN dat ik een bedrag van 2300 euro moet betalen, een mailtje verstuurd met een bezwaar. Ik heb hier nu op 29-08-2016 een reactie op ontvangen dat mijn bezwaar is afgewezen. U kunt zien dat de bezwaartermijn van hen is verstreken, en ik hen in gebreken kan stellen. In eerse instantie ging mijn interesse alleen naar informatie krijgen over de opleiding. We zijn al 3 jaar verder en ik krijg ineens brieven dat ik ineens 2300 euro moet betalen. Ik zou graag willen weten welke juridische stappen ik kan nemen. Wel geven zij aan dat zij mij op 7 oktober en 3 december hebben gemailed dat ze avondlessen aanbieden. Hier ben ik niet meer op ingegaan ook ben ik nog nooit naar 1 van hun lessen gegaan of heb ik verder informatie gekregen dat zij mij officieel hebben ingeschreven of dat ik naar lessen moet komen of iets in de richting dat ik mij heb ingeschreven. Ik heb nooit gebruik gemaakt van hun diensten en ik zit nu met mijn handen in mijn haren wat ik nu moet doen.

Ik hoor graag van u,

Sonilla Ansari

Wanneer ik het bedrag niet moet betalen, ik heb nergens gebruik van genmaakt en word onterecht 2300 euro in de schoenen geschoven.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 05 september 2016 om 15:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sonilla