Klacht: onterechte incasso

op 22 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

mijn ex is tot 2 keer toe via de rechter verplicht om achterstallige huur te betalen, mijn echtscheidingsadvocaat mevr nadoe heeft verzuimd om dit in het con venant te zetten,nu heeft ggn alles bij mij neergelegd omdat er bij hem niets te halen valt ik heb zelf een bijstanduitkering ,dit klopt toch niet ,hoe moet ik dit aanpakken, dit is onrecht, waarom een rechtzaak 2 als ik toch moet blijven betalen

als de schuld naar degene gaat die daarvoor veroordeeld is

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht komkommer12

5 maanden geleden - Ggn schrijft dat ze beiden aansprakelijk zijn ik heb mijn deel wat niet terecht is betaald (mijn ouders) hij woont samen er komen 2 inkomens binnen ,waar is het recht in Nederland en wat hebben die rechtszaken voor zin

Bericht van GGN Mastering Credit

5 maanden geleden - Omdat de klager een officiële klachtenprocedure gestart is, kunnen en mogen wij de klacht niet meer via klacht.nl behandelen. GGN zal een dezer dagen telefonisch contact met de klager opnemen om een en ander te verduidelijken en waar nodig te adviseren. GGN zal niet meer reageren op aanvullende reacties op klacht.nl. De klager kan rechtstreeks met GGN schakelen. GGN Mastering Credit.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:02 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u aangeschreven op 29 juli 2016. In onze correspondentie hebben wij u aangegeven dat er vonnis is gewezen door de tuchtrechter. Wij vinden het spijtig dat u het oneens bent met de uitspraak van de tuchtkamer, maar wij als u dienen ons aan de beschikking te houden.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Heeft op 17 augustus 2016 om 18:25 geantwoord

Klacht is niet opgelost nog steeds word de schuld alleen bij mij verhaald terwijl de her Miggels veroordeeld is ,klopt van geen kant

Reactie van de melder van de klacht komkommer12

4 maanden geleden - Ook dit helpt niets ,als iemand 2 keer door de rechter is verplicht om zijn schulden te voldoen en hij dit niet doet word het bij zijn ex neergelegd ,het gaat om de heer m Miggels van onderhoudsbedrijf Miggels in Zoetermeer

Alle klachten die gemeld zijn door komkommer12