Klacht: Onterechte incasso

op 13 juni 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Bovenstaande firma’s zijn al vaker in combinatie met elkaar in het nieuws geweest. Zowel op TV als op div. site’s op het internet.

De reden is vaak, de incasso’s die door DHL worden opgelegd en worden uitgevoerd door Vesting Finance.

Ook in mijn geval.

Op 16-05 zou ik een een rekening ontvangen hebben volgens DHL ivm met een zending die ontvangen zou hebben. Welke weet ik nu nog niet. Echter heb ik ik deze rekening nooit gezien. Kan door div. oorzaken gekomen zijn.
Fout DHL, post(is nog wel eens een probleem in Almere), verkeerd bezorgd, enz.

Vervolgens wordt er een herinnering, met dagtekening donderdag 26-05-2016 verstuurd. En met daar aan vast een incasso, dagtekening 07-06-2016 van incasso bureau Vesting Finance met een vordering van de rekening €40.05 en
€40.00 incasso. Kortom, €40 extra.

Het probleem nogmaals is dat de rekening nooit bij mij is aangekomen cq is bezorgt. De herinnering die ik wel kreeg zou ik zeker dan betalen hebben en tegelijk er ook over zou hebben gebeld vanwege het ontbreken van een eerder
gestuurde rekening. Helaas heb ik de herinnering en de incasso niet op tijd gezien dit omdat ik op vakantie was. Heb hierover gebeld en uitgelegd dat het nooit mijn bedoeling is geweest om deze rekening niet te betalen of te laten
liggen. Heb nog nooit te maken gehad met incasso’s in mijn leven tot nu toe omdat ik altijd alles netjes op tijd betaal.

Op mijn telefoontjes, en u voelt hem al aankomen, neemt geen van beide de vetrandwording en wijzen ze naar elkaar. DHL zegt bel Vesting Finance maar en Vesting Finance bel DHL maar. Woest ben ik over deze praktijken.

Kort om. Ze kunnen je zo maar geld afhandig maken deze witten boorden figuren cq bedrijven. En ik/jij als consument zijn er de dupe van en hebben maar te doen wat zij je opleggen.

Ook kun je vaak niet zelf beslissen bij de verkopende maatschappij met welke vervoerder je iets wil laten versturen. Want u zult wel begrijpen dat ik helemaal klaar ben met DHL.

SERVICE, MAAR NIET DUS

Kort om, DHL en service gericht werken.
Mmmm, heb mijn bedenkingen erbij.

Zou zeggen tegen de directie van DHL en Vesting Finance, koop wat lekkers voor bij de koffie van de onterechte gestolen centjes en ga samen bespreken tijdens dit bakkie hoe je nog meer mensen kunt benadelen en mensen hun
zuur verdiende geld kunt stelen.

Wanner de inmiddels extra incasso kosten worden terug betaald en schade vergoeding voor het verzieken van een vakantiedag. Maar ja, deze firma's, vooral DHL, zullen het waarschijnlijk zich niet aantrekken. Want dit is niet voor het eerst dat er zoiets gebeurt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 augustus 2016 om 08:36 geantwoord