Klacht: Onterechte incasso

op 16 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onterechte incasso gekregen van Directpay. Het zou gaan om een factuur van Afterpay over een aankoop bij Jeansandfashion. Eerder zou het gaan om een factuur van kunstplanten. Contact opgenomen met Afterpay; was een verkeerde factuur. Ging om kleding. Op de factuur was het adres verkeerd en men zou een mail hierover hebben gestuurd. Ze hebben alleen geen mailadres van ons. Nu weer een aanmaning gehad. Factuur zou nu gaan over een aankoop bij Jeansandfashion in 2013. Ik heb zelf contact opgenomen met Afterpay. Zij geven aan dat de factuur al betaald is. Ik voel me erg opgelicht! Maar de aanmaningen zullen vast niet stoppen…. Terwijl Jeansandfashion ook al failliet is verklaard in 2014.

Gewenste Oplossing:

Als Directpay hiermee stopt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JobB