Klacht: onterechte geld vorderingen – oplossing gevraagd

op 09 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

onterechte geld vorderingen – oplossing gevraagd

mijn klacht luidt: er zijn onterechte geld vorderingen t.a.v. mij
van 2004-2016
er is onterecht onrechtmatig beslag gelegd op mijn inkomen,
daardoor had ik een paar jaren geen inkomen omdat er geen rekening met beslag vrije voet werd gehouden, de rekeningen die betaald zijn werden niet door betaald, bijna alle nota’s op een na zijn niet waar, niet wettig en niet rechtmatig en het geld is niet doorbetaald en die nota’s werden ook nog eens een 2 e keer dus dubbel in rekening gebracht bijvoorbeeld fout in rekening gebracht plusminus 4000euro
en nu 12000euro heb betaald en nog is het beslag op mijn inkomen er niet vanaf 8-5-2016.
Dus de vorderaren verklaren unaniem dat er geen vordering is, geen verschuldiging dus.
En daarmee is ggn nu het te veel betaalde ten onrecht betaalde geld
verschuldigd aan mij, want ik ben in die vorderingen geen debiteuren partij maar crediteur.
Tevens moet ggn maas-delta ophouden met geld af te persen en teveel betaalde geld terug storten aan mij.

Het ten onrechte in rekening gebrachte geld moet worden terug gestort worden aan Mw JMEHRTENS.
Omdat de vorderingen/exploten niet waar zijn gebleken, moet het beslag opgeheven worden per direct.
Het teveel en ten onrechte betaalde geld aan ggn maas-delta mastrigt e.p. moet worden terug gestort op konto van Mw JMEHRTENS.
En geen last meer hebben van deurwaarders of geld incasseer bedrijven
die willen afpersen.Dus geen deur, telefoon en/of email en poststalkers
bij Mw JMEHRTENS in DenHaag of waar zij ook woont!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 10 mei 2016 om 09:20 geantwoord

De klager heeft eerder dit jaar al een officiële klacht ingediend. Deze klacht is in behandeling genomen. De klacht op klacht.nl zal worden meegenomen in het proces, maar niet verder via deze website worden behandeld. De klager kan te allen tijde contact met GGN opnemen over de stand van zaken.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door IMRIGHT