Klacht: onterechte faktuur detox plus

op 23 februari 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb nooit iets besteld, kan dus moeilijk een faktuur ontvangen voor iets wat ik nooit kreeg…..ik heb toegestemd om het produkt detox plus te proberen
en kreeg dus een gratis proefpakketje…… zou alleen bestellen bij tevredenheid, wat ik nt deed en ook nooit zal doen.
kreeg alleen hoofdpijn v die enkele detox plus pilletjes

Gewenste Oplossing:

ik ben nt van plan te betalen.................verkooptricks ,,,,,,,,,,,,,,,???????????

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Billink

9 maanden geleden - Goedemorgen, Zoals telefonisch afgesproken stuurt u een e-mail met het gevraagde verzendbewijs. Aan de hand van deze e-mail nemen wij contact op met de webshop. Wij hopen hierbij dat de klacht is afgehandeld. Wij zullen de rest per e-mail oppakken. Als er vragen zijn, kan er op de e-mail gereageerd worden. Je kunt contact opnemen met Billink via: 0031 10 41 41 473 of info@billink.nl Met vriendelijke groet, Team Billink.

Reactie van de melder van de klacht heb ik nt

9 maanden geleden - ik slaag er nt in het bewijs van mijn retour postpakket te scannen en te mailen maar zou het via de post kunnen versturen als ik een adres had. dank

Alle klachten die gemeld zijn door heb ik nt