Klacht: Onterechte factuur onlinebedrijvenzoeken.nl

op 17 mei 2019 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Pas geleden mijn bedrijf gestart, al snel kreeg ik een telefoontje van onlinebedrijvenzoeken.nl met de vraag of ik interesse had om mijn contact gegevens op hun website te plaatsen en eventuele website. Ik heb gezegd dat ik hier geen interesse in heb. Vervolgens heb ik een factuur thuis gekregen van 302,50. Deze is inmiddels opgelopen door DB incasso naar 349,48.- euro. Ik ben nergens akkoord mee gegaan en de factuur is dus onterecht. Telefonisch zijn ze onbereikbaar en via de mail reageren ze niet.

Ik ben pas tevreden als ik geen facturen of incassobrieven meer ontvang, en dat dus de facturen als onterecht worden beschouwd!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door bedrijvenpagina.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat bedrijvenpagina.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

bedrijvenpagina.nl

Heeft op 07 augustus 2019 om 10:59 geantwoord

Geachte heer Rebic,
Zoals wij telefonisch hebben gebeld, zijn wij van Bedrijvenpagina Nederland B.V. en niet van Onlinebedrijvenzoeken. DB Incasso is ook niet het incassobureau waar wij mee samenwerken. Wij hebben met u een afspraak gemaakt op 7 juni jl. vandaar dat ik uw klacht afhandel alziende opgelost. Mocht u echter toch nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via 088-6655444.
Bedrijvenpagina Nederland B.V.

Heeft op 07 augustus 2019 om 11:02 geantwoord

Dat komt omdat u nu een andere incasso op mij hebben afgestuurd. DB Incasso heb ik al benaderd en opgelost. Bovendien hoe kan het dat onlinebedrijven.nl en bedrijvenpagina exact dezelfde geluidsopname hebben.
Heel vreemd en mijn geld krijgen jullie absoluut niet

Alle klachten die gemeld zijn door Srebic911