Klacht: Onterechte factuur Lux International APS u wel bekend

op 19 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ooit een bestelling gedaan, kwam een tweede bestelling achterop welke niet besteld was. Inderdaad retour afzender gestuurd, geen bewijs van.
Factuur en aanmaning gehad, hierop gereageerd en gebeld natuurlijk onbereikbaar. Nooit antwoord gehad.
En nu juist, na een jaar Directpay met een betaling met een termijn van 14 dagen.
Zou hem bijna betaald hebben maar is tegen mijn principes en met zo veel klachten moet en Luxstyle verbannen worden en Directpay aangepakt worden.

Gewenste Oplossing:

Als beide bedrijven ophouden te bestaan en de eigenaren nooit meer een bedrijf mogen starten. Onmogelijk met ons rechtssysteem dus als ik van die clubs af ben ben ik al een beetje tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 24 januari 2017 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kockie