Klacht: Onterechte factuur

op 19 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Zaterdagavond laat ontvingen wij per mail een aanmaning voor een openstaand bedrag van bijna €500, plus een dreiging van deurwaarder als we binnen 5 dagen niet betalen. Wij hebben nooit eerder een rekening ontvangen, maar sterker nog: nooit iets besteld! Een reply naar GGN levert niets op, want zij zijn alleen tijdens kantooruren geopend…

Als we maandag 20 juni een bericht ontvangen dat de mail op een misverstand berust, dan wel dat sprake is van phishing.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 20 juni 2016 om 09:09 geantwoord

Bedankt dat u contact met ons opneemt naar aanleiding van het bericht dat u heeft ontvangen.

Wij hebben ontdekt dat er uit naam van GGN Mastering Credit phishing mails zijn verstuurd, ons advies is dan ook om hier NOOIT op in te gaan om problemen te voorkomen.

Op dit moment weten we niet om hoeveel verstuurde mails het gaat. Er wordt alles aan gedaan om de link in de phishing mail onschadelijk te maken.
Bij twijfel kunt u vanaf maandagochtend 8.30 uur contact met ons opnemen via 088 - 331 47 47 om correcte informatie over uw eventuele betalingsachterstand te krijgen.

Wij betreuren het eventuele ongemak voor u en de wijze waarop GGN in diskrediet wordt gebracht.
Zodra wij meer informatie hebben delen we dat via de website www.ggn.nl, LinkedIn en Twitter.

Directie GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Sweere