Klacht: Onterechte factuur

op 26 juni 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb van directpay een factuur ontvangen van 103,35 namens t-mobile maar ik ben langs t-mobile geweest en contact opgenomen met klantenservice en zelfs met alle gegevens die ik heb langs juridisch locket geweest en volgens hun heb ik alles afgelost. Ik had al aantal keer met moeite directpay weten te bereiken, waarna zij het hadden geblokeerd en vervolgens paar weken later weer zeggen je moet dit betalen terwijl dit onzin is. Ik voel me gewoon opgelicht en ik zit al krap met geld. Ik heb ze ook daarna proberen te bereiken en weer werd ik 15minuten aan de lijn gezet dus hing ik op. Bijlage bewijs dat ik t-mobile had afgelost.

Als het bedrag van mijn naam afgaat.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 26 juni 2017 om 13:08 geantwoord

Heeft op 29 juni 2017 om 10:41 geantwoord

Dit is geen oplossing wn ik heb ze zelf gesproken. Mag ik nog een kopie van de bedragen die ik volgens jullie moet betalen? Want dat zouden jullie al maand geleden naar me sturen ook nooit gedaan.

Bericht van Directpay

4 maanden geleden - Geachte, Op uw verzoek hebben wij u zojuist de kopie facturen toegestuurd per e-mail. Wij wijzen u erop dat dit dispuut al reeds ongegrond is verklaard door onze opdrachtgever en dat de klacht derhalve ongegrond is. Wij verzoeken u vriendelijke om deze klacht te sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Kunstliefhebber