Klacht: Onterechte facturen/aanmaningen

op 11 juli 2017 over zakelijktelefonie.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Eind 2010 via een formulier (slammingactie), waarvan wij dachten dat het van KPN was, ingegaan op een aanbieding. Dit had tot gevolg dat onze ISDN-lijnen werden verhuisd van KPN naar Zakelijke Telefonie. Het formulier met de aanbieding leek exact op dat van KPN. De gevolgen waren niet te overzien, namelijk totale afsluiting van de lijnen. Zakelijke Telefonie bleek helemaal geen ISDN-lijnen te kunnen ondersteunen. Het heeft 3 weken geduurd, met inschakeling van het escalatieteam van KPN, om de verhuizing terug te draaien. Zakelijke Telefonie verleende geen enkele medewerking en we werden van het kastje naar de muur gestuurd.Toen alles weer via KPN hersteld was, begon de administratieve ellende. We ontvingen de ene na de andere factuur van Zakelijke Telefonie, voor diensten die we nooit hebben afgenomen. We hebben elke keer gereageerd, per telefoon, per e-mail, per aangetekende brief, maar Zakelijke Telefonie heeft hierop nooit gereageerd. Toen bleef het een poosje stil en sinds enkele weken worden we weer bestookt met openstaande vorderingen en incassokosten. De bedragen zijn iedere keer weer anders. We hebben hierop meteen gereageerd en wat blijkt: Zakelijke Telefonie heeft geen dossier over dit hele gebeuren aangelegd. Van de voorgeschiedenis staat niets geregistreerd. Gelukkig hebben wij wel alles vastgelegd en zien dan ook een eventuele rechtzaak met alle vertrouwen tegemoet!

Een excuus van Zakelijke Telefonie voor de misleidende manier waarop ze te werk zijn gegaan en het stoppen met het sturen van aanmaningen voor diensten die we nooit hebben afgenomen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zakelijktelefonie.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zakelijktelefonie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Verhoeven