Klacht: Onterechte energierekening ontvangen van Essent

op 28 oktober 2011 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij worden geconfronteerd met een energierekening van 1000 euro, terwijl we maandelijks onze voorschotten netjes betalen. Na contact met de klantenservice werd me verteld dat ik niet bij hun geregistreerd sta, hoe kunnen ze dan een rekening sturen. Ze maken de rekeningen zo onduidelijk, dat ze het volgens mij zelf niet meer snappen.

Gewenste Oplossing:

Dat wij niet meer geconfronteerd worden met rekeningen die niet juist zijn. Wij worden gezien als wanbetalers, terwijl wij de voorschotten iedere maand netjes betalen. Gaat Essent zo om met haar klanten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 28 oktober 2011 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Kerren,

Uw klacht op deze website betreft Warmte. Ik heb uw klacht dan ook met spoed doorgezet naar de afdeling warmte. Zij nemen uw klacht in behandeling.
Omdat ik uw klacht heb doorgezet naar de betreffende afdeling, sluit ik de klacht op de website. Dit wil niet zeggen dat uw klacht ook daadwerkelijk is opgelost, maar door mij doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling.

Met vriendelijke groet.

Ruud
Essent medewerker
Elektriciteit en gas

Heeft op 30 oktober 2011 om 21:07 geantwoord

Tot op heden hebben wij nog niets van Essent vernomen.
Moeten wij nu maar afwachten totdat Essent reageert?
Ik wil graag deze nog iets horen omdat ik volgende week weer in het ziekenhuis wordt opgenomen,

Bericht van Essent

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Kerren, Wij hebben uw klacht op 28 oktober doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Zij hebben uw klacht in behandeling. Helaas heb ik geen zicht op een termijn wanneer u informatie krijgt. Met vriendelijke groet, Angelique Essent medewerkster Elektriciteit en Gas

Bericht van Essent klant

6 jaren geleden - Mevr Angelique lost problemen op ,ze lost niks op het is gewoon een complete bende op jullie administratie jullie moeten de mensen niets voor spiegelen u lijkt op Jomanda alles is bij u opgelost terwijl er niks ,helemaal niks op wordt gelost zoals jullie de mensen afschepen jullie moesten strafrechtelijk aangepakt worden wegens wanbeleid.

Bericht van Essent klant

6 jaren geleden - O, nou is meneer ruud de Jomanda van essent geworden !!!!! Meneer Ruud moet eens terug naar school gaan dan weet hij wat het woord in behandeling en opgelost betekent ? Mevr Kerren Ik wens u veel sterkte met Essent zal nog maanden duren voordat het opgelost is laat u verassen en meneer Ruud succes met u studie woordenschat.

Alle klachten die gemeld zijn door louisroos