Klacht: Onterechte einde datum contract

op 14 juli 2017 over Energieflex in de categorie Energieleveranciers

Door het onjuiste datum ingevuld te hebben in het CER na een verhuizing op 01-05-2017, heeft Energieflex 01-05-2018 in het register ingevoerd. Hierdoor is de nieuwe leverancier eerder begonnen met leveren omdat dit +75 dagen in de toekomst lag. Hierdoor ben ik bij Energieflex mijn cash-back voordeel kwijt en word mij 2x een opzegvergoeding in rekening gebracht (voor totaal 2 weken eerder stoppen van leveren)

Per omgaande 2x opzegvergoeding crediteren alsmede de beloofde cash-back actie nakomen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energieflex over deze klacht.

Bericht van Energieflex

4 maanden geleden - Beste, In ons systeem zien wij op uw contract een einddatum van 15-7-2017 staan. Dit zou ook de datum moeten zijn die in CER bekend staat. Indien uw huidige leverancier aangeeft dat dit anders was, verzoeken wij hen graag om een bewijsvoering te produceren waaruit blijkt dat in CER een verkeerder einddatum stond. Wij verzoeken u daarom contact hierover op te nemen met uw huidige leverancier. Vriendelijke groeten, Ine van EnergieFlex.

Alle klachten die gemeld zijn door rubenp1