Klacht: Onterechte BKR registratie

op 27 augustus 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Na een aantal jaar in het buiteland te hebben gewoond ben ik weer terug in NL. Goede baan gevonden en we willen graag een huisje kopen. Wat blijkt ik heb een negatieve bkr registratie. Na een overzicht te hebben opgevraagd bij BKR blijkt dit te gaan om een product dat ik 9 jaar geleden heb geretourneerd. Dit was een witte bankhoes van Neckermann. Ik kan mij heel goed herinneren dat ik hiervoor een aanmaning had ontvangen van Neckermann en ik heb hen toendertijd ook uitgelegd dat ik het product had geretourneerd, na het overleggen van mijn TNT bon zou de fout hersteld worden. Hier heb ik nooit meer iets van gehoord. Nu kom ik er dus 9 jaar later achter dat ik door Vesting Finance ben aangemeld bij BKR om een bedrag van 289 euro. Ik snap niet dat dit allemaal zomaar kan en weet eigenlijk ook niet waar ik moet beginnen om dit ongedaan te maken aangezien ik geen enkel bewijs meer kan overleggen van aankoop of retournering.

Ik ben pas tevreden als mijn negatieve bkr notering kosteloos word verwijderd. Ik ga niet betalen voor een product waar ik nooit gebruik van heb gemaakt en dat waarschijnlijk alsnog is verkocht aan een andere klant door Neckermann.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:53 geantwoord

Heeft op 28 augustus 2017 om 13:44 geantwoord

Goedemiddag P. van der Pas,

Mijn geboortedatum is : 28-06-1988
Oud adres (tijdens bestelling): Pretoriusstraat 49A, 1092 EZ Amsterdam

Helaas weet ik echt niet meer wanneer ik voor het laatst contact met jullie heb gehad. Alleen dat de laatste communicatie telefonisch heeft plaatsgevonden.

A. van der Wal

Alle klachten die gemeld zijn door Almira-yy