Klacht: Onterechte BKR notering

op 09 juni 2021 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik ben bezig met een hypotheekaanvraag en had vorige maand bij het BKR de gegevens opgevraagd. Alles was afgehandeld. Vandaag kwam ik erachter dat er opeens een krediet van 2011 bij het BKR geregistreerd was door Vesting Finance, blijkbaar iets van Neckermann? Vorige maand stond dit niet op het BKR overzicht en in het verleden heeft dit er ook nooit opgestaan.
Ik heb hierover Vesting Finance gebeld, maar kreeg niet direct een antwoord. Het stond er niet zomaar werd me medegedeeld. Tevens stond er een heel ander woonadres in mijn BKR registratie. Niemand weet waar dit vandaan komt.
Ik hoop dat deze situatie snel word opgelost, anders krijg ik mijn hypotheek niet rond!

Als de BKR notering verdwenen is!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ron

1 maand geleden - Na wat telefoontjes met Vesting Finance is de BKR notering toch afgemeld.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 juni 2021 om 12:09 geantwoord

Beste heer Janssen,

Wij hebben u vandaag per email een inhoudelijke reactie op uw klacht gestuurd. Graag verwijzen wij u naar dit bericht. Als u nog vragen of opmerkingen heeft ontvangen wij deze graag op ons e-mailadres [email protected] onder vermelding van uw dossiernummer.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vesting Finance
Klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door Ron