Klacht: Onterechte beslaglegging op inboedel aangekondigd.

op 24 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Het GGN heeft mij 2 jaar geleden gevraagd een bedrag van € 4500 te betalen vanwege nog openstaande kosten van pgb uit 2012!
Ik had hier 3 termijnen al van betaald alleen kwam erachter dat een deel onterecht was en ik dat alsnog kon aantonen door mijn toenmalige adhd couch.
En dit is voor de rechter geweest,er ging ong € 2200 vanaf vanwege bewijslast.
Na maanden van verweer te hebben gevoerd kwam dat eruit vorig jaar.
En zou er contact met mij opgenomen worden voor een betalingsregeling voor de restschuld. Want er kwam uit dat ik na alles alsnog een bedrag van € 2500 moest betalen.

Na maanden niks gehoord te hebben krijg ik begin dit jaar een bevel in me brievenbus en dat ik me afspraken niet nakwam en er kwamen weer extra kosten bij. Ik heb ze gevraagd of ik een formulier mag insturen met in en uitgaven en dit werd gedaan.
Ik heb netjes aangegeven dat ik maar € 50,00 kan missen en krijg later bericht dat ze hier niet mee akkoord gaan. Het moet € 100,00 zijn oer maand.
Ik gelijk een mail gestuurd en aangegeven i.v.m beslagvrije voet.
Niks op gehoord tot vandaag ik een bevel krijg met daarin dat er beslag gelegd gaat worden op me auto.
Ik schrik me natuurlijk wezenloos en heb ze gelijk gebeld en na een half uur kreeg ik ze uiteindelijk te pakken. En vraag hoe het zit omdat ik wel kan betalen.
Alleen ik het erg onterecht vind van het beslag want me auto heb ik nodig en inboedel in woning is niet veel wan waarde.
Er werd me verteld dat ik een bezwaar kon indienen per mail maar ze kon geen uitsluitsel geven of er wat mee gedaan word.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want wil heel graag betalen. Het liefst die € 50,00 die ik ook aangeboden had,maar als het echt niet anders kan ben ik zelfs bereid om € 100,00 te betalen, want net kan.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Als er een regeling met me word aangegaan en die voor mij rendabel is.
Zal niet de moeilijkste zijn maar gelijk het eerste termijn voldoen en dit volhouden tot de € 2800 is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 mei 2016 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Deijs,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u zojuist een email gestuurd waarin wij u nader informatie geven. Wij beschouwen hiermee de klacht als afgehandeld.

Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Bericht van GGN Mastering Credit

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Deijs, Het dossier is reeds sinds oktober 2013 bij ons in behandeling. Er zijn eerder betaalafspraken gemaakt welke u niet bent nagekomen. U hebt mogelijkheden genoeg gehad om de vordering af te betalen. Wij dienen ons ook te verantwoorden tegenover onze opdrachtgever. Als u dit wilt aanvechten is dat natuurlijk uw goed recht. Vooralsnog blijven wij bij ons standpunt. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Heeft op 27 mei 2016 om 14:27 geantwoord

Best heer/mevrouw,

Ja dat klopt dat dat al een poos loopt maar toen betaalde ik zelfs aan jullie terwijl dat bedrag nog veel te veel was omdat ik dacht dat ik anders in de problemen zou komen. Ik heb wel degelijk verantwoordingsformulieren toen opgestuurd naar het zorgkantoor maar die zijn kwijtgeraakt. Ik begrijp dat ik ook fouten heb gemaakt, ik zat in een hele moeilijke situatie Prive. De meest mogelijke problemen had ik wel en vandaar dat ik toen een couch kreeg. Dat erken ik ook en heb ik toen ook in de brief gezet naar het zorgkantoor. Kan ik zo opzoeken want ik heb alles bij elkaar staan. Alleen snap ik niet waarom ik dan maanden heb moeten wachten op reactie. Terwijl ik in de tussentijd al telefonische contact op had genomen.
Ik heb zodanig me leven gebeterd dat ik nu heel veel dingen netjes op een rijtje heb. Ik heb vanmiddag om half 3 zelfs met het Zilveren Kruis zorgkantoor gebeld omdat ik echt alles aanpak en het er niet bij laat zitten. Me hele verhaal verteld en de beste man snapte me verhaal alleen zei ie heel eerlijk dat hun het uit handen hebben gegeven aan jullie en dat betekend ook dat hun dat niet meer beslissen. Hij gaf me aan dan moet je er toch uit zien te komen met hun want hun zijn degene waar je afspraken mee moet maken. Dan moet je er tussenin gaan zitten met betalen gaf ie ook nog aan, € 75,00 bedoelde ie daarmee.
Omdat ik aangaf dat ik de in en uitkomstenformulier had gestuurd en ik € 50,00 had aangegeven dat haalbaar is voor mij. En dat jullie daar niet mee akkoord gingen maar ik € 100,00 moest betalen. Want jullie zouden een passend voorstel doen (wat ook heel normaal is als je zo,n formulier opstuurde anders is dat ook niet nodig) Maar ik zei nee nu kan ik wel die € 100,00 betalen per maand omdat iets anders opgelost is. Oh nou dan zou ik gewoon vol blijven houden want je wil betalen dus kunnen ze het ook oplossen.
Andere mensen die laten het erbij zitten maar dat doe jij niet.

Ik heb een betalingsregeling aangevraagd,twee keer zelfs en een klacht ingediend en zelfs bezwaar aangetekend. In een hele korte periode. Dus dat ik het erbij laat zitten nee absoluut niet. Tegenwoordig pak ik alles aan met een goed resultaat.

Ook heb ik alle bewijzen en daar ga ik ook mee naar een advocaat want bepaalde dingen kloppen gewoon echt niet en ik als persoon heb ook me rechten zeker als ik wil en kan betalen. Ondanks het verleden, het gaat nu om het heden.
En ik heb niks meer laten zitten.

Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door admin@xaliber.nl