Klacht: onterechte behandeling

op 30 november 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

neckermann failliet en wij met de problemen, het openstaande bedrag is betaald, maar vesting finance wil alleen maar torenhoge rentes naar binnen halen, ben al een half jaar bezig om duidelijk te maken dat neckermann betaald is, daarbij komt dat we voor dingen moeten betalen die we nog nooit gehad hebben.vandaag weer een dreigende brief gehad.

genoeg betaald, laat vesting finance dat maar toegeven.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 11 januari 2017 om 15:23 geantwoord

Heeft op 20 januari 2017 om 16:29 geantwoord

Helaas kon ik door ziekte niet eerder reageren. Na uw telefoontje van zonet hierbij mijn commentaar. Zoals eerder gemeld, is er genoeg aan neckermann en aan vesting finance betaald, Niemand gaat er bewijsstukken drie jaar bewaren, het enige wat ik u vraag is respect voor ons op te brengen, wij hebben een heel moeilijke tijd met ziektes en de daarbij behorende kosten. Voor alle duidelijkheid verwijs ik u naar mijn laatste verzonden mail van 10 januari j.l. Groetend, F. van Vulpen

Alle klachten die gemeld zijn door inavv