Klacht: onterechte afschrijving reiskosten en geen fatsoenlijk uitleg van klantenservice

op 06 juli 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte Heer/Mevrouw.
op 22-6-2016 is er teveel van onze Ov chipkaarten worden afgeschreven.
Met deze klacht zijn wij naar de klantenservice bij het bus station in Heerlen geweest uw collega heeft ons netjes te woord gestaan en het een en ander voor ons uitgezocht.
Hij kwam tot conclusies dat de gps van dienst doende bus niet goed was ingesteld, en dat wij dit probleem moesten aandragen aan het hoofd klantenservice om de teveel gemaakte kosten terug te vorderen.
Het gaat om de volgende ov kaartnummers 3528020009690889 en kaartnummer3528020009690574 geldig tot 01-08-2016.
en het gaat om de rit gemaakt op 22-06-2016 van Kaalheidersteenweg naar Ziekenhuis Heerlen en het voertuig nummer is 5213.
maar in het overzicht staat vermeld van ziekenhuis Heerlen naar Heerlen verpleegklinieken. 1 halte veder
hier is een ritprijs worden afgeschreven van 8.21 euro wat normaal 1.99 euro is.

Ik hoop dat dit probleem zo vlug mogelijk kan worden opgelost hopend op uw medewerking.

Geachte heer/mevrouw.

gaarne wil ik meer uitleg waarom dit verzoek is afgewezen.
Ik vind het een raar punt dat uw collega van klantenservice busstation Heerlen zich tenminste de moeite heeft genomen om alles te onderzoeken en tot conclusie komt dat hier iets fout moet zijn gegaan met de GPS van de dienstdoende bus en dat u maar klakkeloos mensen probeert af te schepen zonder reden van dienst.
Moet Veolia zo de laatste paar maanden de klanten bedotten ik vind dit een schandalig gebaar als ik met u niet verder kan komen heb ik graag iemand die boven u staat waar ik mijn klacht kan in dienen en die zich wel de moeite maakt om klanten fatsoenlijk te woord te staan.
de reis kosten rijzen zo de pan uit en Veolia word maar rijker is dit de opzet van openbaar vervoer.

Hoop dat ik op deze reactie een bericht met uitleg kan ontvangen waar ik indien nodig bij hoger hand werk van kan maken.

Hoogachtend J.Theunissen

Op 6-7-2016 om 17:50 schreef Veolia Klantenservice:
> Geachte mevrouw Theunissen,
> U hebt bij ons een restitutieverzoek ingediend, omdat er naar uw mening een onjuist tarief van uw OV-chipkaart is afgeschreven.
> Uit controle van uw kaartgegevens, voor datum 22-06-2016, is gebleken dat wij niet overgaan tot vergoeding.
> Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u op de volgende manieren contact met ons opnemen:
> – U kunt melding maken via www.MijnVeolia.com
> – Stel uw vraag telefonisch op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur via telefoonnummer 088-0761111.
> – Stel uw vraag via e-mail: klantenservice@veolia-transport.nl
> Bij correspondentie verzoeken wij u bovenstaand meldingsnummer te vermelden.
> Erop vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,
> Met vriendelijke groet,
> Namens Veolia Transport Nederland BV

Als ik op een correcte wijze te woord word gestaan en dat het teveel afgeschreven geld terug gestort word.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johannes Theunissen