Klacht: onterechte afschrijving na proefabonnement van 3 dagen voor 1 euro

op 29 juni 2017 over 50liefde in de categorie Datingsites

Zoals ik lees, ben ik niet de enige die hier een abonnement aangesmeerd heeft gekregen.. 3 dagen rondneuzen voor 1 euro klonk leuk.. ook ik plots 39.99 afgeschreven, en die heb ik gestorneerd waarop ik een bericht kreeg dat ik en 39.99 en de volgende maand moest betalen plus administratie kosten.. omdat ik een maand opzegtermijn heb??
zij verwijzen naar hun algemene voorwaarden. Inmiddels heb ik deze nageplozen en kom ik tegen ‘de datingsite wijst de consument bij het aangaan van het lidmaatschap nadrukkelijk op deze mogelijkheid van stilzwijgende verlenging.” Er is nergens nadrukkelijk of op een andere manier kennis gegeven van het feit dat na mijn probeerperiode van 3 dagen voor 1 euro (!) automatisch een abonnement aan je naam vast zit. Ik snap best dat als je een premium abonnement hebt en je bent te laat met opzeggen er nog een maand betaald moet worden. Maar in mijn geval wilde ik niet eens een premium abonnement. Ik heb screenshots gemaakt en bij de mailwisseling gedaan, het is motivatie cq bewijs van geen nadrukkelijke vermelding van stilzwijgende verlenging.

als gestelde claim van betaling nietig verklaard wordt..

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar 50liefde over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angie67