Klacht: Onterechte afschrijving 79,95 euro

op 03 november 2011 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

6 jaren geleden - Geachte mevrouw, in onze mailreactie van 8 november hebben wij aangegeven waarom er is geincasseerd en dat deze niet onterecht is geweest. wij hebben daar geen reactie meer op ontvangen dus gaan er vanuit dat u geen vragen meer heeft? anders horen wij dit uiteraard graag. u kunt dan email naar info@voordelengids.eu met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 28 december 2011 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

wij hebben mevrouw al een reactie gestuurd op 8 november 2011.
hierin hebben wij aangegeven waarom is er geincasseerd en hebben daar geen reactie meer op ontvangen.
wij gaan er dan ook vanuit dat er verder geen vragen meer zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Rafke